۶ مرداد, ۱۴۰۳

6 thoughts on “پزشک خانواده ۰۲ و حواشی آن در سخنان مسوولین وزارت بهداشت

  1. بسیاری از طرحهای به ظاهر عالی و مکمل در روی کاغذ , بعدها در میدان عمل بسیار ناکارامد می شوند و این طرح نسخه ۲ حتی روی کاغذ هم ناقص می نماید

  2. توی لیست پزشکایی که قرارداد بستند دیدم چند تا اسم متخصص اطفال هم بود . میدونید قضیه چیه ؟ مگه پزشکهای متخصص هم میتونند پزشک خانواده بشوند ؟!
    ______________________________________________________________
    بله طبق آیین نامه متخصصین اطفال و داخلی وعفونی هم می تونند با شرایط پزشکان عمومی به قرارداد بپیوندند!‏

  3. لعنت به این طرح. من خودم به عنوان پیام آور الان پزشک خانواده روستایی هستم. این طرح افتضاحی بیش نیست. هم به ضرر پزشکه هم به ضرر مردم. تنها کسی که منفعت میکنه دولته

  4. فقط میتونم بگم متاسفم . در مملکت ما قدرت خیلی نقش برجسته ای داره . خصوصا اگه پزشک فاقد اون باشه دیگه خیلی بهتر میشه . نمیدونم چرا اینقدر در جامعه ما پزشکها به وسیله مسوولان تحقیر میشن .

  5. بنظر من اتفاقا کسانی که بدنبال کارهای قانونی هستند مخالف این طرح هستند. چرا که مردم پزشکانی را می پسندند که بدون چون و چرا به درخواستهای آنان (هر نوع کار غیرقانونی از قبیل نوشتن استعلاجی های بی مورد و قبول درخواست مردم مبنی بر نوشتن انواع قرص و دارو و آزمایش و کلی کارهای غیرقانونی دیگر که اینجا مجال گفتنش نیست) پاسخ مثبت میدهند. بنابراین حتما بیش از ۲۵۰۰ نفر این پزشکان می پسندند و چه کسی است که پزشک حرف گوش کن و خوش اخلاق!!! را نپسندد. در مقابل هر کسی که قانونی کار کند و به درخواستهای غیرقانونی پاسخ منفی دهد، منفور است و احتمالا کسی این پزشک حرف گوش نکن و بداخلاق !!!را بعنوان پزشک خود انتخاب نخواهد کرد!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.