۷ تیر, ۱۴۰۵

3 thoughts on “چهار “نباید” در حوزه تشخیص و درمان

  1. هر لارنژیتی تو هر آدمی درمان نمی خواد
    هر سرماخوردکی درمان نمی خواد
    جوان ها ماموگرام روتین نمی خوان
    غربالگری هیپوتیروئیدی با تی اس اچ در غالب موارد کافی است
    باز هم هست..
    در کل دستتون درد نکنه با پست خوبتون

  2. مصرف بی رویه کورتونها و آنتی بیوتیکها و سرم تراپی را هم باید اضافه کنید به این لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده می‌کند. درباره چگونگی پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.