۷ تیر, ۱۴۰۵

1 thought on “ترمینولوژی- ترموفوبیا

  1. من خودم اند ترموفوبیا دارم و از شانس و پیشونی بلندی دارم افتادم یه جایی که ماشاالله ماشاالله تابستونش ادم بخار می شه . خلاصه پیشاپیش خدا بیامرزتمون !!
    البته من دو سه بار رفتم از نظر تیروئید چک کردم خودمو علائمشون شبیه هم هستیند دختریم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده می‌کند. درباره چگونگی پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.