۷ تیر, ۱۴۰۵

2 thoughts on “قوانین حمورابی، پزشکان و جراحان زیر میزی بگیر

  1. یعنی چی؟ یعنی دکترها زیرمیزی نمیگیرن؟ یا اعلام کردن اسم افرادی که زیرمیزی می گیرن بده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده می‌کند. درباره چگونگی پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.