۷ تیر, ۱۴۰۵

2 thoughts on “اگر می خواهید در امتحانات نمره خوبی بگیرید، بردن آب سر جلسه را فراموش نکنید

  1. سلام.
    خواهرم خیلی باهوشه و پشتکار خوبی هم داره. موقعی که برای کنکور درس می خواند همیشه یه لیوان آب رو میزش بود.رتیه خوبی آورد و الان هم داره ارشدش رو می گیره در نتیجه این مطالب برام جالب بود آخرش هم طنز بامزه ای بود.
    موفق باشید.بای.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده می‌کند. درباره چگونگی پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.