۶ مرداد, ۱۴۰۳

14 thoughts on “دست امید – یکی از پر بیننده عکسهای تاریخ پزشکی

  1. این یک دروغ و متن آن دروغ پردازی و داستان سرایی است. عکس های جنین و دست آن که در این پست نشان داده شده مربوط به قسمت ۶۲ از سریال دکتر هاوس یا House M.D است که در آن دکتر هاوس یک جنین را مورد جراحی قرار داده است. جالب است که دروغ پردازان ایرانی بیشرمانه به داستان شاخ و برگ داده اند و اراجیفی راجع به اسپاینابیفیدا و تصویری از یک کودک را هم به آن اضافه کرده اند. می توانید سریال را ببینید و خودتان از واقعیت با خبر شوید.
    ____________________________________________________
    سلام
    شاید قبل از اینکه با دیدن قسمت ۶۲ سریال هاوس هیجان زده شویم و تصاویر مشابه را دروغپردازی بدانیم بد نباشد که بعضی مستندات را مرور کنیم
    ایپزود مورد نظر شما در سال ۲۰۰۷ ساخته شده است در حالیکه تصویر دست امید از سال ۱۹۹۹ منتشر شده است. خوب به خاطر دارم که در سال ۱۳۸۱ یکی از نشریات دانشجویی دانشگاه ما این تصویر را منتشر کرده بود.
    علاوه بر آن می توانید با جستجوی بیشتر یا حداقل مراجعه به لینکهای داده شده در متن واقعیت را در یابید. اگر باز هم شک داشتید. صحنه موجود در سریال را بارها ببینید و با تصاویر دست امید مقایسه کنید، علیرغم شباهت بسیار تصویر عینا تکرار نشده است.اتفاقا در سریال هاوس این صحنه از تصویر دست امید الهام گرفته شده و البته به زیبایی هم پرداخت شده بود.
    اگر شواهد محکمی در دست است که نشان می دهد تصویر دست امید قبل از اپیزود مورد نظر شما منتشر نشده، خوشحال می شوم که با ما در میان بگذارید.

  2. من یه سوال برام پیش آمده
    آخه چجوری ممکنه مگه کیسه آب پاره نشده بوده
    _______________________________________________
    جراحی های جنین در رحم مادر، امروزه در کشورهای زیادی به یکی از روشهای رایج در درمان برخی نواقص مادرزادی تبدیل شده اند. متدهای به کار رفته در این جراحی ها به گونه ای است که با ترمیم رحم و محصولات حاملگی، ادامه بارداری ممکن می شود

  3. باید از خودش پرسید که از بودنش تو دنیا خوشحاله یا ترجیح می داد هرگز به دنیا نمی اومد.

  4. جالبه که عکسی به این زیبایی عاملی ابزاری برای گروههای افراطی مذهبی شده که از آن برای جلوگیری از حق سقط جنین سوء استفاده میکنند. بله عکسی به این زیبایی عاملی برای از بین بردن آزادیهای مدنی در یکی از دمکراتیکترین جوامع جهان است … تلاشی کور از مذهبیون برای اعمال نفوذ در زندگی انسانها!

  5. ممنوم بسیار عالی بود مرسی من از اینکه میشه در رحم مادر بر روی چنین جراحی انجام داد خبر نداشتم

  6. ممنون. من اين عكس رو يك بار هم در مجله استفاده كرده بودم ولي اسپاينا بيفيدا بودن و نمادين بودنش رو هم حتي نمي‌دونستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.