۱۸ شهریور, ۱۴۰۳

33 thoughts on “باهوش ترین مردم دنیا، کدام ملتها هستند؟

  1. چه خبره اینجا ضریب هوشی هر چقدر هم بالا باشه باید ازش درست استفاده بشه و ربطی هم به ملیت نداره بلکه فقط به اخلاق و رفتار ادما بستگی داره من اینو از یک پزشک معروف شنیدم .پس ایت مطلب ثابت میکنه که طریب هوشی همه ما دست خودمونه

  2. دوستمون كه گفته هنرمند ها اونقدر احمقند كه دست به خودكشي ميزنند يا معتاد ميشوند حرفش درست نيست.درسته كه اكثر هنرمند ها بهره هوشي بالا دارند وباهوش هستند اما انسان هاي احساساتي هستند وهوش هيجانيشان كه نوعي هوش است كه به كنترل احساسات برميگردد معمولا پايين تر از افراد ديگر است و هنرمندان براي لذت دچار اعتياد نميشون بلكه در اكثر اوقات براي فرار از درد و غم دنيا دچار اعتياد ميشوند

  3. ممنون از سایت زیباتون، به نظر بنده زیاد هم بیراه نیست در ۳۶ سال گذشته به دلائلی که بر کسی پوشیده نیست تقریبا تمام نخبه ها از ایران به کشورهای توسعه یافته مهاجرت کردند و قطعا همین موضوع معدل هوشی یک جامعه رو کاهش و بر عکس برای کشور مقصد افزایش بره هوشی رو به همراه داره همچنین فاجعه رو ما وقتی متوجه میشیم که میفهمیم نخبه ها در اونجا تشکیل خانواده و ادامه نسل میدن و نهایتا هوش اونها در ژنتیک اون کشور جاری میشه و بر عکس گنجینه هوش ژنتیکی کشور ما روز برروز فقیر تر و تهی تر میشه بعد از چند نسل اونها با هوشتر و ما خنگ تر میشیم!!! قطعا ما در جهان فعلی دارای پایینترین تاثیر هستیم و با روند مهاجرت به زودی به برادران آفریقایی میرسیم. از مردمی که به جای همت نامه توو چاه میندازن . و به جای برنامه ریزی به درخت و پنجره و ….. دخیل میبندن و به جای پرسش و تحقیق به راحتی مغزشون رو تعطیل میکنن و میگن خواست خدا بود انتظار بیشتری نداشته باشیم.وقتی یک نخبه میفهمه ریا از زحمت زودتر به بار میشینه یا این کشور فقدان اخلاق رو ترک میکنه یا به جای زحمت ریاکار میشه و در چند نسل آینده به دلیل عدم استفاده از هوش کند ذهن تر هم میشه.

  4. سلام . این آمار به نظر من کاملا غلطه. به چند دلیل.اول و مهم ترینش اینه که این آزمون تست هوش در ایران برگذار نشده. اگه شده شمادیدی!!!!یاشنیدی!!!!! خیر
    دومش اینه که این مطلبو اونوریا منتشر کردن و از کجا معلوم راست باشه و چیزیکه در دنیای امروز زیاده آمار غلطه !!!!
    دلیل دیگم اینه که اگه نقشه رو نگاه کنید به نظر میاد با پیشرفت اقتصادی هر کشور رنگ بنفش بیشتر میشه. مثلا چین درحال حاضر ابرقدرت اقتصادی جهان است و پس از آن امریکا و اروپا و دقیقا همین رنگ ها رعایت شده کشورهای درحال توسعه مانند ایران و هند و برزیل و … رنگ زرد دارند. و کشورهای فقیر و افریقایی کاملا قرمزند. و بحث اقتصاد تنها یکی از موارد شناخت و تعیین هوش افراد است.
    در حال حاضر به لحاظ علمی دانشمندان زیادی از هند و ایران و پاکستان و برزیل در ناسا حاضرند که بسیار بیشتر از چینی ها ژاپنی هاست.
    دلیل دیگه اینکه باید سطح و کیفیت آموزش و تربیت هوش رو در کشورها در نظر بگیرید. و در کل هوش به عوامل زیادی بستگی داره که ژنتیک تنها یکی از موارد آن است. عوامل دیگر حافظه ی افراد- محیط زندگی- تغذیه- آموزش و پرورش کشورها- امکانات اقتصادی و…
    خارج از حس وطن دوستی و نژاد پرستی ،من اساتید زیادی را می شناسم که در کشور های مختلف تدریس کرده اند و همه آنها به هوش ایرانیان اذعان دارند.نمونه کوچکش اینکه تعداد کثیری از ایرانیان شب امتحانی هستند و با اینحال (مثلا مطالعه ۵۰۰ صفحه از کتب تخصصی در عرض تنها چند ساعت) نمره ای بالا (حداقل بالای ۱۴) را کسب می کنند.
    دلیل دیگه اینکه کشورهای ابر قدرت خواهان ضعف دیگر کشورهای درحال توسعه هستند. و از راه های مختلف دست به تضعیف آنها می زنند. این هم یکی از موارد آن است.
    وگرنه دیگه همه دنیا شاهد پیشرفت نه تنها ایران بلکه کشور هایی مانند هند و پاکستان و… هستند
    اما در اینجا یک تفاوت بزرگ بین ایران و دیگر کشور ها هست و آن تحریم سنگین است. و با وجود این تحریمها و بدون کوچکترین انتقال تکنولوژی رسیدن به این همه موفقیت کاملا نشان از هوش و استعداد و حافظه ایرانیان دارد.
    البته صحبت بسیار است ببخشید سرتان را درد آوردم

  5. d زماني در رابطه با هوش هم وطنانمون غيرت و تعصب نشون بديم كه قدرشونو بدونيم و موجبات فرارشونو فراهم نكنيم.يكي نيست به اين خانوم ديانا خانوم بگه قضيه ي فرار مغزها رو يكم تحليل كنه بعد درمقابل نويسنده ي اين مطالب جبهه بگيره ضمنا كي گفته افراد خارجي جاهلي اعم از {…} تو كشورمون راه نميدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اونا رو وارد ميكنن ايراني المغز صادر ميكنن.
    ______________________________________________________________________
    ضمن پوزش از شما، کامنتتان با اندکی ویرایش منتشر شد.

  6. استعمارگران رو همه باهوش نشون داده و خاورمیانه و افریقا رو که خودشون فقیر کردن کم هوش نشون داده. میزان ارزشیابی هوش در این ارزیابی با توجه به انچه در متن اومده فقط نشون دهنده بعد سیاسی و استعماری دنیاست و ارزش دیگری نداه.

  7. آقا همه ی اینها دروغ محض .ژاپنی ها فقط سخت کوشند. از لحاظ آی کیو خیلی پائین هستند. من چند سالی تو ژاپن زندگی کردم . ضریب هوشی بیشتر شون پائین هست.اگه تو نقشه نگاه کنید می بینید کشور هایی که در طول تاریخ برای خود تمدن و فرهنگ داشتن ودر طول تاریخ این اروپایی ها از آنها الگو برداری کردن آن کشور ها رو با ضریب هوشی پایین زدند.تا مردم آن ممالک به خود القا کنند که ما باید از این ممالک پیروی کنیم. زیاد به این جور تحقیقات فکر نکنید.

  8. نازی جان متاسفانه شماره تماس از پرویز مرادی پیدا نکردم. اما ودرسته که ساکن یاسوج هست و دارای هوش وiq بالای ۱۶۰ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.